Vaatebrändi Boy Meets Girl® Suomeen myös sateenkaaren väreissä 1

Prisman Minut itseni kanssa -kampanja tuo Helsinki Pride -viikolle rohkeasti kantaaottavan Boy meets Girl® -vaatemerkin. Merkin luoja Stacy Igel saapui Suomeen esittelemään suositusta Pride-mallistostaan Suomen markkinoille suunnitellut t-paidat, jotka jatkavat näkemyksellisen vaatebrändin tasa-arvoa ja rakkautta korostavaa teemaa.

Yhdysvaltalaisen muotisuunnittelija Stacy Igelin suunnittelema Boy meets Girl -vaatemallisto lanseerattiin Suomeen Prismoihin vuonna 2017. Newyorkilaisbrändi sai nopeasti kiitosta paitsi ilmeestään ja laadustaan, myös jakelukanavasta, jonka avulla kansainvälinen muoti tavoitti kohderyhmänsä kautta maan.

Suomen lanseerausta tuettiin herättelevällä viestillä, jolla suomalaisia rohkaistiin nousemaan kaikenlaista kiusaamista vastaan. Kampanjointi tärkeiden arvojen puolesta saa nyt jatkoa uusista Pride-malliston tuotteista, jotka ylistävät rakkautta, yhdenvertaisuutta, tasa-arvoa ja ylpeyttä olla oma itsensä.

– Haluan vaatteillani tehdä edes jotain sen eteen, että jokainen voisi olla hyväksytty sellaisena kuin on. Suomessa brändin vastaanotto ylitti odotukseni, mikä todistaa, että itsevarmuus ja rohkeus ovat tasa-arvoisuudestaan tunnetussa Suomessa muodissa! kertoo muotisuunnittelija Stacy Igel.

Vapaudu olemaan sellainen kuin olet

Boy meets Girl on moderni katumuotibrändi, joka puhuttelee etenkin tyttöjä ja nuoria naisia. Sen faneina on nähty useita maailmankuuluja näyttelijöistä ja malleista kuninkaallisiin. Brändi sai vuosituhannen alussa alkunsa Igelin rakkaudesta New Yorkin musiikki- ja taidemaailmaan.

Vaatebrändin tie Suomeen oli luonteva, sillä Stacy Igeliä puhutteli Prisman filosofia muodin kuulumisesta kaikille. Myös Prismalle merkki on sopiva yhteistyökumppani, joka tukee ketjun asemaa koko kansan vaatettajana.

– Boy meets Girl -brändin tuominen luksustavaratalojen sijaan yksinoikeudella Prismaan on ollut kiitollinen hanke joka konkretisoi, että muoti kuuluu sinne, missä suomalaiset haluavat sitä kuluttaa. Kumppanuus Helsinki Pridessä sopii loistavasti paitsi BMG:lle, myös Minut itseni kanssa -kampanjamme sanomaan. Muoti on liian usein muuri, vaikka sen pitäisi olla ovi. Minut itseni kanssa onkin ajattelutavan ilmentymä. Se vapauttaa olemaan juuri sellainen kuin olet, valaisee pukeutumisen valikoimajohtaja Päivi Hole S-ryhmän vähittäiskaupasta keväällä käynnistyneen kampanjan filosofiaa.

Brändin tunnuskuvio on siluettikuva toisiaan katsovista tytöstä ja pojasta. Vaatemerkki tarjoaa vapaa-ajan vaatteita kuten t-paitoja, toppeja, huppareita, takkeja, housuja, mekkoja ja sortseja sekä lifestyle-tuotteita kuten vuodevaatteita, pyyhkeitä ja sisustustyynyjä.

Tulevan syksyn collegetuotteet on valmistettu 100-prosenttisesti kierrätetystä materiaalista. Myös suositut F**ck Bullies -paidat tulevat merkille tunnusomaisessa camokuosissa ja mallisto laajenee reppuihin ja kasseihin. Kiusaamisen ohella syksyn mallistossa otetaan kantaa myös syöpää vastaan.

Kuva: Mona Salminen

Yksi vastaus artikkeliin Vaatebrändi Boy Meets Girl® Suomeen myös sateenkaaren väreissä

  1. Tuomas O sanoo:

    Muuten hyvä, mutta BMG toi Prideen palloja, joissa luki “boy meets girl”, ei “boy meets boy”, “girl meets girl” tms, joita tuossa erikoispaidassa on. Aika kardinaalimoka mielestäni tuoda pride-kulkueeseen “boy meets girl” -tekstillä varustettuja mainostuotteita, olipa sitten taustatarina mikä hyvänsä.

    Toinen juttu on, että tuo uusi kampanja toimisi ihan yhtä hyvin, jos siinä käytettäisiin kunnon suomea. Sanonta on olla “sinut itsensä kanssa”, ei tätä tarvitse sekoittaa. Samoin kuin mainoksessa voi sanoa ihan suoraan että “alensimme hintoja”, ei tarvitse sanoa “***timme hintoja”.

    Kiitos hyvästä artikkelista joka tapauksessa!

Mitä mieltä sinä olet?